Έρευνες

Το Μέλλον του Αγροδιατροφικού Τομέα στην Μετά COVID-19 Εποχή

Ιούνιος 2020

Η παρούσα έκθεση παρουσιάζει τις κύριες σκέψεις και απόψεις που διατυπώθηκαν στο Webinar της Endeavor: «Το Μέλλον του Αγροδιατροφικού Τομέα στην Μετά COVID-19 Εποχή». Στη συζήτηση, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, συμμετείχαν ο Άλκης Αλεξάνδρου (Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, Τράπεζα Πειραιώς), ο Σωτήρης Μπαντάς (CEO, Centaur Analytics), ο Κωνσταντίνος Μπαγινέτας (Γενικός Γραμματέας Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων), ο Δημήτρης Ευαγγελόπουλος (Ιδρυτής & COO της Augmenta) και ο Στυλιανός Θεοδουλίδης (Γενικός Διευθυντής της Venus Growers). Τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Μαριάννα Σκυλακάκη.

Το αντίκτυπο του Κορονοϊού για τις επιχειρήσεις | Μάρτιος – Μάιος

Ιούνιος 2020

Η παρούσα έρευνα αποτυπώνει την επίδραση της κρίσης του Κορονοϊού στην ανάπτυξη, το στρατηγικό σχεδιασμό και τις λειτουργίες των εταιρειών κατά το διάστημα 15 Μαρτίου – 15 Μαΐου, καθώς και το βαθμό αισιοδοξίας τόσο για τον κλάδο όσο και για την οικονομία συνολικά.

Rethink: Leadership in Turbulent Times

Μάιος 2020

Η παρούσα έκθεση παρουσιάζει τις κύριες σκέψεις και απόψεις που διατυπώθηκαν στο Webinar της Endeavor: «Επανεκκίνηση: Ηγεσία σε Ταραχώδεις Εποχές», στο οποίο συμμετείχαν ο Ευτύχιος Βασιλάκης (Αντιπρόεδρος της Aegean Airlines & Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Endeavor Greece), ο Βλάσσης Γεωργάτος (Managing Director της εταιρείας Γρηγόρης) και Βασίλης Φουρλής (Εκτελεστικός Πρόεδρος, Fourlis A.E.). Τη συζήτηση συντόνισε ο Παύλος Τσίμας (δημοσιογράφος).

Impact Report 2019

Απρίλιος 2020

Η ετήσια έκθεση επιρροής της Endeavor Greece για το 2019 αποτυπώνει την τεράστια ανάπτυξη που σημείωσε τόσο ο οργανισμός όσο και οι εταιρείες που είναι ενταγμένες στο δίκτυό του κατά τη διάρκεια μιας χρονιάς που η ελληνική οικονομία επιστρέφει σε τροχιά ανάπτυξης.

Rethink: Raising Capital in the Midst of a Global Crisis

Απρίλιος 2020

Αυτή η έκθεση παρουσιάζει τις κύριες σκέψεις και απόψεις που προέκυψαν από το Webinar της Endeavor «Επανεκκίνηση: Αντλώντας Κεφάλαιο στη Διάρκεια μιας Παγκόσμιας Κρίσης», στο οποίο συμμετείχαν οι Νίκος Μπονάτσος, Managing Director της General Catalyst, Νίκος Καλλιαγκόπουλος, Principal της Prime Ventures, Γιάννης Τσακίρης, Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Απόστολος Αποστολάκης, Εταίρος & Συνιδρυτής της Venture Friends, Πάνος Παπαδόπουλος, Εταίρος στην Marathon Venture Capital, και ο Μάρκος Βερέμης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Endeavor Greece & Εκτελεστικός Πρόεδρος της Upstream.

Rethink: Strategy and Planning amid COVID-19

Απρίλιος 2020

Η παρούσα έκθεση περιλαμβάνει τις κύριες σκέψεις και απόψεις που διατυπώθηκαν στο Webinar της Endeavor «Επανεκκίνηση: Στρατηγική & Σχεδιασμός εν μέσω COVID-19>, στο οποίο συμμετείχαν η Πρόεδρος της Endeavor Greece, κα Κωστάντζα Σμπώκου Κωνσταντακοπούλου, Συνιδιοκτήτρια & Διευθύνουσα Σύμβουλος των Phāea Resorts και  Επικεφαλής του Τμήματος Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού της Τ.Ε.ΜΕΣ. Α.Ε., ο κος Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Υφυπουργός σε θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο κος Φιλ Αγγελίδης, πρώην ταμίας της Πολιτείας της Καλιφόρνιας και διακεκριμένος οικονομολόγος, και ο κος Στέλιος Παπαδόπουλος, πρόεδρος της Biogen. Τη συζήτηση συντόνισε ο Ανδρέας Σταυρόπουλος, Εταίρος στην Threshold Ventures.

Κρυπτοδίκτυα

Μάρτιος 2020

Αυτή η έκθεση παρουσιάζει τις σκέψεις και απόψεις που προέκυψαν από την εκδήλωση της Endeavor για τα Κρυπτοδίκτυα, που στοχεύει να πυροδοτήσει μια ευρύτερη συζήτηση για τη δύναμη των κρυπτοδικτύων και των πλεονεκτημάτων τους για τους Έλληνες επιχειρηματίες στους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια.

Το αίσθημα του Έλληνα καταναλωτή κατά την Πανδημία του Κορονοϊού

Μάρτιος 2020

Για πρώτη φορά η Endeavor Insight διεξήγαγε έρευνα καταναλωτικού αισθήματος, με στόχο να αποτυπώσει τις τάσεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά, στους φόβους και τις προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών. Η έρευνα βασίστηκε σε δείγμα 500 ανθρώπων και πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Pollfish, μιας εταιρείας που ανήκει στο δίκτυο της Endeavor. 

Το αντίκτυπο του Κορονοϊού για τις επιχειρήσεις

Μάρτιος 2020

Η έρευνα έχει ως στόχο να απαντήσει σε μια σειρά από σημαντικά ερωτήματα που προέκυψαν από την πανδημία της ασθένειας COVID-19. Για παράδειγμα, «έχουν στραφεί οι καταναλωτές στις διαδικτυακές αγορές ή προτιμούν να περιμένουν στις ουρές;», «Ήταν αυτή η συγκυρία μια ευκαιρία για να εξοικειωθούν οι καταναλωτές με διαφορετικές τεχνολογίες; Θα υπερισχύσουν αυτές οι νέες συνήθειες μόλις η ζωή επιστρέψει στον κανονικό της ρυθμό;»

Global Impact Report 2019

Δεκέμβριος 2019

Μέσα στο 2019 είχαμε πολλές ευκαιρίες να αναλογιστούμε το έργο που έχει επιτελέσει η Endeavor στα 22 χρόνια της παρουσίας της, ενώ με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον μένουμε σταθεροί στο θεμελιώδες πιστεύω μας: ότι οι επιχειρηματίες που αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους θέτουν τα θεμέλια για μια βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη. Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας τις αξίες της Endeavor και το αξιοσημείωτο δίκτυο επιχειρηματιών μας από όλο τον κόσμο στην Έκθεση Παγκόσμιας Επιρροής 2018-2019.

5 χρόνια επιρροής στην Ελλάδα

Νοέμβριος 2017

Το 2017 η Endeavor γιόρτασε πέντε χρόνια ενεργής υποστήριξης των πολλά υποσχόμενων επιχειρηματιών στην Ελλάδα. Από το 2012, η Endeavor Greece έχει υποστηρίξει 44 εταιρείες, οι οποίες έχουν δημιουργήσει 29.106 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, πετυχαίνουν τζίρο 406 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και έχουν προσελκύσει επενδύσεις ύψους 116 εκατομμυρίων ευρώ.

Σε αναζήτηση μιας πιο στενής διασύνδεσης ανάμεσα στην επιχειρηματικότητα, την εκπαίδευση και την απασχόληση

Ιούνιος 2017

Νέα έκθεση της Endeavor Greece, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του ΕΥ Greece με θέμα την ασυμβατότητα ανάμεσα στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της χώρας, τις ανάγκες της αγοράς και το εκπαιδευτικό σύστημα. Οι απόφοιτοι των πανεπιστημίων είναι σε μεγάλο βαθμό ακατάλληλοι για να ανταποκριθούν στις ανάγκες της αγοράς, ενώ την ίδια στιγμή, οι ελληνικές εταιρείες, ακόμα και οι νεοφυείς, δραστηριοποιούνται σε τομείς με περιορισμένη προοπτική, δεν προσφέρουν ποιοτικές θέσεις εργασίας και δεν ακολουθούν τις παγκόσμιες τάσεις στην αγορά εργασίας. 

Η Ελληνική Επιχειρηματικότητα σε Αριθμούς

Φεβρουάριος 2017

Η Endeavor Greece συντάσσει μια έκθεση για τη σύσταση νέων εταιρειών βασισμένη σε δεδομένα του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.). Για το 2016 η Endeavor αναφέρει μείωση κατά 50% στον αριθμό των νέων εταιρειών σε σύγκριση με το 2008. 

Τέσσερα Χρόνια της Endeavor στην Ελλάδα

10 Νοεμβρίου 2016

Η Endeavor Greece συμπληρώνει τέσσερα χρόνια στοχευμένων δράσεων με στόχο την υποστήριξη ταχέως αναπτυσσόμενων μικρομεσαίων επιχειρήσεων και παρουσιάζει την εντυπωσιακή πρόοδο των επιχειρήσεων που εντάχθηκαν στο δίκτυό της. 

Ανθρώπινο Κεφάλαιο: το υπ’αριθμό 1 εξαγώμενο «προϊόν» της Ελλάδας

Ιούλιος 2016

Με έκθεσή της η Endeavor Greece επισημαίνει την προστιθέμενη αξία και τα φορολογικά έσοδα που δημιουργούνται στις χώρες υποδοχής από τους Έλληνες που μετακόμισαν στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της κρίσης (2008-2016).

Η Φυγή των Ελληνικών Επιχειρήσεων

Απρίλιος 2016

Η Endeavor Greece διεξήγαγε έρευνα σε ελληνικές εταιρείες για να εκτιμήσει κατά πόσο σχεδιάζουν να μεταφέρουν την έδρα ή τη λειτουργία τους στο εξωτερικό. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 300 εταιρειών από διάφορους κλάδους και διαφορετικού μεγέθους, από τις 23 έως τις 31 Μαρτίου 2016.

Impact Report 2015-16

Φεβρουάριος 2016

Από το 2012 η Endeavor Greece έχει υποστηρίξει 16 εταιρείες, οι οποίες έχουν δημιουργήσει 6.400 νέες θέσεις εργασίας, έχουν πετύχει 163 εκατομμύρια ευρώ έσοδα ετησίως και έχουν προσελκύσει επενδύσεις ύψους 40 εκατομμύρια ευρώ. Εάν η Endeavor Greece ήταν ένας όμιλος εταιρειών, θα βρισκόταν ανάμεσα στους 10 μεγαλύτερους εργοδότες της Ελλάδας. Ένας όμιλος εταιρειών που κάθε χρόνο θα παρήγαγε 4 εκατομμύρια συσκευασίες δερμοκαλλυντικών, 6 εκατομμύρια φιάλες βαλσαμικό ξύδι, 54 εκατομμύρια κουτάκια αναψυκτικών. Ένας όμιλος που θα ήταν πρωτοπόρος στον επενδυτικό κλάδο με 800.000 προσφορές το χρόνο, ένας όμιλος που θα φιλοξενούσε 200.000 τουρίστες κάθε χρόνο, θα πουλούσε 2.200.000 αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια με δραστηριότητα σε 50 χώρες.  

Η Οπτική των Νέων για την Επιχειρηματικότητα: Κάτι αλλάζει

Δεκέμβριος 2015

Μέσα από το φάσμα της ακατάπαυστα υψηλής ανεργίας, της οικονομικής στασιμότητας και της αβεβαιότητας, στα ελληνικά πανεπιστήμια εδραιώνεται μια συνεχώς αυξανόμενη τάση στήριξης της επιχειρηματικότητας. Οι φοιτητές ανατρέπουν τις προϋπάρχουσες αντιλήψεις για την επιχειρηματικότητα, για το προφίλ και τα κίνητρα των ανερχόμενων επιχειρηματιών, καθώς και για την υποστήριξη που οι ίδιοι προσδοκούν από την κοινωνία και το κράτος. Αυτό είναι το κύριο συμπέρασμα που εξάγεται από μια εκτενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Endeavor Greece, την ΕΥ Greece, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 2.222 φοιτητών εγγεγραμμένων σε περισσότερα από 30 ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. 

#GReality: Οι Επιχειρήσεις στην Ελλάδα των Capital Control

Αύγουστος  2015

Με έκθεσή της, η Endeavor Greece, ο παγκόσμιος μη κερδοσκοπικός οργανισμός που υποστηρίζει τις επιχειρήσεις που αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους, παρουσιάζει τη νέα πραγματικότητα με την οποία έρχονται αντιμέτωπες οι ελληνικές επιχειρήσεις με την πρόσφατη επιβολή των capital controls. Η έρευνα βασίστηκε σε ένα δείγμα 300 επιχειρήσεων και πραγματοποιήθηκε από τις 13 έως τις 17 Ιουλίου 2015.

Δημιουργώντας Θέσεις Εργασίας για τους Νέους στην Ελλάδα

Ιούλιος 2015

Η έκθεση με τον τίτλο «Δημιουργώντας Θέσεις Εργασίας για τους Νέους στην Ελλάδα» παρουσιάζει την ανάγκη για τη δημιουργία θέσεων εργασίας για τους νέους και υπογραμμίζει τους πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης της υψηλής ανεργίας στην Ελλάδα μέσω της αύξησης της επιχειρηματικότητας. Αυτή η έκθεση βασίζεται σε αναλύσεις των δημογραφικών στοιχείων της απασχόλησης από την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), σε στατιστικά στοιχεία ανεργίας από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) και από τα πορίσματα δύο ερευνών αγοράς. Η πρώτη έρευνα αγοράς πραγματοποιήθηκε από την QED και περιελάμβανε ποσοτική και ποιοτική έρευνα σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα νέων ανθρώπων από 18 έως 34 ετών. Η δεύτερη μέτρηση πραγματοποιήθηκε από την Endeavor Greece και είχε ως δείγμα επιχειρηματίες και κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων. Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ήταν ο αποκλειστικός χορηγός αυτής της έρευνας.

Δύο Χρόνια της Endeavor στην Ελλάδα

Δεκέμβριος 2014

Η Endeavor Greece συμπληρώνει δύο χρόνια στοχευμένων δράσεων υποστήριξης σε ταχέως αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επιδεικνύει την εντυπωσιακή πρόοδο των εταιρειών που εντάχθηκαν στο δίκτυό της. 

Η Ελληνική Σκηνή των Startup με μια Γρήγορη Ματιά

Report | March 2014

Η Endeavor Greece παρουσιάζει ενδιαφέροντες αριθμούς και αποτελέσματα σχετικά με τις νεοφυείς startup στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της αυξημένης δραστηριότητας των προηγούμενων ετών και της έντονης συζήτησης για το θέμα.

Επιχειρηματικότητα και Προοπτικές Επένδυσης στην Ελλάδα Σήμερα

Report | November 2013

Η έκθεση με θέμα την Επιχειρηματικότητα και τις Προοπτικές Επένδυσης στην Ελλάδα Σήμερα δημοσιεύτηκε με αφορμή την πρώτη επέτειο από την ίδρυση της Endeavor στην Ελλάδα. Παρουσιάζει γεγονότα για τη νέα επιχειρηματική δραστηριότητα και προσδιορίζει το βαθμό στον οποίο άλλαξε το αναπτυξιακό μοντέλο της Ελλάδας από τότε που άρχισε η κρίση. Αντλεί στοιχεία από έρευνες και συνεντεύξεις από ειδικούς του δικτύου μας για να επιβεβαιώσει την ύπαρξη συγκεκριμένων τομέων με δυνατότητα εξέλιξης. Περιγράφει το προφίλ των επιχειρηματιών που αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους και την υποστήριξη που επιδιώκουν για να επιταχύνουν την εξέλιξή τους. Τέλος, αναδεικνύει το τρέχον επιχειρηματικό τοπίο και προσδιορίζει τα επόμενα βήματα που είναι απαραίτητα για ένα κατάλληλο «οικοσύστημα».

Copy link
Powered by Social Snap