Think Digital Group

Οδυσσέας
Ντότσικας

'Eτος Επιλογής

2014

τομέας

Ψηφιακό Μάρκετινγκ

υπάλληλοι

140

ιστοσελίδα

http://www.thinkdigitalgroup.net
Στόχος μας είναι να δώσουμε την ευκαιρία στους publishers να αναπτύσσουν γοργά τις ψηφιακές επιχειρήσεις τους.

COMPANY DESCRIPTION

Η TDG είναι ένας από τους κορυφαίους ομίλους στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και στην Τεχνολογία Μάρκετινγκ στις γοργά αναπτυσσόμενες αγορές της ΕΜΑΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική). Οι εταιρείες του ομίλου TDG, όπως η ThinkDigital, η ForestView, η TailWind και η Project Agora συνεργάζονται από το 2006 με τους μεγαλύτερους διαφημιστές και publishers της περιοχής για να προωθήσουν τον εκδημοκρατισμό της διαφήμισης και την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Η TDG απασχολεί περισσότερους από 160 επαγγελματίες στα οχτώ γραφεία που διαθέτει στην περιοχή. 

BIO

Ο Οδυσσέας ξεκίνησε την καριέρα του ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην Accenture, από την οποία έφυγε το 2000 για να συγχρηματοδοτήσει μια από τις πρώτες πιο επιτυχημένες start-up του Διαδικτύου στην Ελλάδα, τη yellownetroad. Ύστερα από την πετυχημένη εξαγορά της yellownetroad από την OgilvyOne το 2005, εργάστηκε για 2 χρόνια ως Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού. Με την καθοδήγησή του, η Sportingbet έγινε η πρώτη διαδικτυακή Επωνυμία Ψυχαγωγίας (Online Entertainment Brand) στην Ελλάδα και την Κύπρο, και εισήγαγε με επιτυχία το Bet365 σε πέντε Ευρωπαϊκές χώρες.  Το 2006 ίδρυσε την TDG, η οποία συνέβαλε στον εκδημοκρατισμό του μάρκετινγκ στις γοργά αναπτυσσόμενες αγορές της ΕΜΑΑ. Ο Οδυσσέας έχει πτυχία από το LSE και το Stanford. Δραστηριοποιείται σε εγχώριους Οργανισμούς Διαδραστικής Επικοινωνίας (IABs) και είναι τακτικός ομιλητής σε μεγάλα marketing events, και συμμετέχει ενεργά σε συνέδρια της περιοχής ΕΜΑΑ. Το μεγαλύτερο επίτευγμά του είναι οι δυο γιοί του. 

Copy link
Powered by Social Snap